فرش‌ها، حداقل سالی یکبار نیاز به شستشو دارند. اما برای همین یکبار در سال هم ما را به چالش می‌کشد که به کدام یک از قالیشویی‌ها در سطح شهر اعتماد کنیم و با آن تماس بگیریم. خیلی از ما در چنین مواقعی یا با نزدیک‌ترین قالیشویی محله خود تماس می‌گیریم و ریسک تجربه آن را به گردن می‌گیریم، یا از تجربیات دیگران استفاده می‌کنیم تا معیارهای تشخیص قالیشویی خوب را بسنجیم.
مواردی وجود دارد که می‌تواند منجر به اعتماد یک قالیشویی برای مردم شود. قالیشویی‌ها تنها با رعایت چند نکته می‌تواند مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. بسیاری از مشتریان شماره قالیشویی مورد اعتماد خودشان را تا سالیان سال نگهداری می‌کنند.
بسیاری از افراد هستند که از اعتمادشان به قالیشویی مورد نظر پشیمان شده‌اند. چرا که پس از تحویل فرش‌ها متوجه آسیب بر روی فرش خود شده‌اند. این آسیب‌ها ممکن است بر اثر شستشوی نامناسب یا در مرحله خشک شدن و جابجایی فرش شکل گرفته باشد. به هر حال بهتر است بعد از تحویل فرش و زمانی که کارشناسان حمل و نقل در محل مورد نظر شما حضور دارند، فرش را چک کنید تا اگر آسیبی بر روی آن ملاحظه کردید راحت‌تر بتوانید آن را اثبات کنید.

معیارهای تشخیص قالیشویی خوب

معیارهای تشخیص قالیشویی خوب

اگر تصمیم گرفتید فرش‌های خود را برای بار اول به قالیشویی جدید بسپارید، موارد زیر را بسنجید:
زمان پاسخگویی کارشناسان را در تماس اول زیر نظر بگیرید. یک مرکز خدمات رسانی خوب، احترام به مشتری را مهم می‌شمارد و به تعداد مورد نیاز کارشناس تماس تلفنی استخدام می‌کند.
قیمت‌های گفته شده را با قیمت‌های تصویب شده توسط اتحادیه در سال جدید مقایسه کنید. در همین مرحله هم می‌توانید متوجه شوید که آیا قالیشویی مورد نظر قیمت‌های منصفانه دارد یا خیر.
نوع ارتباط کارشناسان با مشتری را بررسی کنید. رفتار محترمانه آن‌ها نشان دهنده یک مدیریت صحیح است.
آن‌ها خدمات متنوعی در زمینه شستشو مانند شستشوی مبلمان، قالیچه، موکت، لکه گیری فرش، ترمیم ریشه، ترمیم بید زدگی و … به مشتری خود ارائه می‌دهند.
استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها نشان دهنده مدرن بودن ساز و کار قالیشویی است.
کارشناسان مربوطه باید جهت تحویل فرش‌های شما در زمان هماهنگ شده با شما در محل حاضر ‌شوند و البته باید به نحوه حمل فرش‌ها تا وسیله نقلیه دقت کنید.
در صورتی که سایت معتبری از قالیشویی در دسترس است می‌توانید جواز کسب این مرکز را در قسمت‌های معرفی آن‌ها بررسی کنید.
برای تحویل فرش‌ها به شما فاکتوری ارائه می‌شود که در آن خدمات شستشوی یا ترمیم فرش به صورت مشخص توضیح داده می‌شود.
یکی دیگر از معیارهای تشخیص بهترین قالیشویی خوب نحوه ارسال فرش‌های شسته شده است. شما باید دقت کنید که فرش‌های شما به خوبی خشک شده باشند. بعد از خشک شدن فرش باید به صورت رول، جمع شود تا از شکستگی آن جلوگیری شود. سپس برای جلوگیری از آلوده شدن فرش تا مقصد باید آن را در کارخانه داخل کاور مخصوص پلاستیکی بسته بندی کنند.

اعتبارسنجی در فضای حقیقی و مجازی

امروزه هر مطلبی را در فضای اینترنت می‌توانید پیدا کنید. با جستجوی نام قالیشویی مورد نظر اغلب به نکات خوبی دست پیدا خواهید کرد. برخی از سایت‌های نظرسنجی هستند که مسئول ایجاد تاپیک‌هایی برای تشویق افراد جهت اشتراک گذاشتن تجربیاتشان از خدمات متنوع هستند.
البته شما می‌توانید تا حدی سابقه قالیشویی‌ها را هم در فضای اینترنت به دست آورید. در سایت اتحادیه قالیشویان می‌توانید اعتبار قالیشویی مورد نظر را بررسی کنید. قالیشویی‌هایی که دارای پروانه کسب باشند و مراحل احراز هویت را پشت سر گذاشته باشند، نام آن‌ها در لیست قالیشویی‌های معتبر سایت اتحادیه خواهد آمد.
قدیمی بودن یک قالیشویی یک امتیاز است. اما این موضوع هیچ ادعایی برای برتر بودن آن‌ها ندارد. ممکن است یک قالیشویی مدرن با سابقه کار کم، خدمات با کیفیت‌تری به مشتریان خود ارائه دهد.


قالیشویی قالیشویی ,مورد ,خدمات ,آن‌ها ,می‌توانید ,کارشناسان ,قالیشویی مورد ,بررسی کنید ,تشخیص قالیشویی ,معیارهای تشخیص ,سایت اتحادیه ,معیارهای تشخیص ق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکس و کلیپ 38 خدمات شرکتی tamirkade هر روز بیا قلب شکسته تهران پانل آموزشگاه متوسطه اول زینب(س) کوهدشت هولوگرام